kom igen aik

H for just och tränade, så nu sitter jag hemma hos han i hans rum och dricker juice och laddar ner lite filmer vi ska se sen. hehe. Ska snart lägga mig i sängen och läsa i min bok "män som hatar kvinnor". Den ska va utläst och redovisningsklar på tisdag så det är på tiden att läsa ut den. Har väl läst drygt halva boken..
Sen tycker jag att vädret stormar lite väl hårt, tycker inte ni?
Jag höll då på blåsa iväg när jag gick till skolan imorse. Eller rättare sagt komma försent för det var så mycket motvind..... "eh..ja, hej läraren, ursäkta att jag kom försent....det var så mycket motvind....."

HADE BAD PÅ EDDA idag och det var både kallt men ändå lite behaglit. Har inte badat på några år, bortsett från thailands vattenfyllda pooler. Tog med mig matlåder till mig och sandra som vi käkade i oss på edda!

2bilder för att liva upp stämningen. Ena är på mig från min&Hasses första date. Andra på oss wie

nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0