I'm home


Nu är jag hemma! Jag kom hem i fredags men har inte haft tid att blogga nått än. Nu har jag allt upp-packat & rummet är städat, känns bra! I helgen har jag haft det helt u.n.d.e.r.b.a.r.t med min älskling. Så skönt att få träffa han igen efter 3 långa veckor! Måste visa bilder på vad han gjorde för mig när jag kom hem, men det gör jag sen, då jag inte har bilderna till förfogan just nu.
    Jag har just vaknat, vaknade klockan 08:30...ganska tidigt, men är lite jetlaggad just nu med tidsomställningen och allt. det var ju hela 6 timmars skillnad på tiden. Så nu ska jag gå och fika en goood frukost, sen hoppas jag på att bby kan vakna någon gång så han kan komma hit, men han lär inte vakna på ett bra tag har jag en känsla av..
 Vi ska se bio idag, tror jag. Sanctum. Den verkar bra! Eller är det någon som sett den som invänder?

Kommentarer
Postat av: amanda

Välkommen hem! Så sjuukt brun du är... Bion är sevärd btw!

2011-03-13 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0