we were always just that close



Hej bloggen!
Nu har jag inte skrivit här på länge..men jag ska skärpa mig nu har jag bestämmt!

Anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag inte har orkat, mitt liv är inte så lätt just nu. Har försökt prioriterat de viktigaste sakerna, vilket först och främst är att jag ska må bra. Så jag har mest varit med mina näraste vänner, släkt och pojkvän. Och då borde bloggen inte vara något att prioritera, men jag tycker det är bra att fortfarande skriva i bloggen. Då kan man skriva av sig, ni vet?

älskardig.
just nu sitter jag på bussen mot luleå. Vi har passerat luleå höll jag på skriva haha, men jag menade byske. Fast nu i denna skrivande stund så är jag i pite, så det är inte så länge kvar innan jag är framme. Pappa ska hämta mig på buss stationen sen ska vi förhoppningsvis göra något roligt av kvällen. Känns skönt att kunna vara med någon som verkligen förstår en och som man kan prata med om allt. Det är sällsynt det, med någon som förstår ens känslor, känslor är inte lätta att förstå från en människa till en annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0