remembered for the rest of your life


GÅRDAGEN
var väldigt vacker och spenderades med dom finaste Michaela, Sandra, Elsa, Mathias, & Hassan. Vi var hos Elsa och kollade film och hade det mysigt! Skräckfilm blev det... Frozen, den var rätt bra enligt mig! Fina budskap hade den med sig trots all skräck.

IDAG har varit en slapp dag. Hassan och Sandra sovde båda hos mig och vi sovde en större del av denna dag. Sen klev vi upp och åt lite frulle sen fortsatte vi med att bara chilla,mysa,softa. Dagen började närma sig middagstid så då åt vi kyckling och ris med mí madré&Anders och senare for jag och Sandra till PP för att jag skulle jobba. Vi hann en sväng förbi ICA och köpte oss en marabou+dricka som vi stoppade i oss medans vi pratade om alla planer vi smider. Sen tog Sandra bussen hem och jag började traska hemmåt.

Har tagit mig en varm dusch och just druckit mitt te...haha det där lät lite gammaldags;$ men te är mysigt sådär på kvällstimmarna. Nu ska jag fixa lite inför imorn (skridskor första lerren!) sen prata med bby ett tag o sen sova!!!♥
godnatt
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0