siktar mot toppen så långt jag kan nå



Första dagarna i skolan har väl gått hyffsat bra ändå (y)!
 
Jag, Elsa och älskling lunchade på Semsem Pizzeria. Sen har jag varit på ett hemligt uppdrag med en trogen vän, om ni vill veta vad jag gör just i denna stund så tar jag&Sandra hand om Colin tills mamma kommer hem. Snart ska vi vandra oss in till stan skulle jag tro, för nyyya äventyr. Nämen vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något roligt blir det alltid! Kanske äter på subway (vilket jag även gjorde igår) TJOCKIS:$ men kan man motstå dess kraft?! Fasssssssst jo...Vi kanske äter kyckling och ris som mamma gör istället, det är gott det med! Och mer ekonomiskt.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0