just laayyying here




Borde jag skriva nått eller bara låta bilderna tala för sig själva? Har inte så mycket intressant att skriva... Jag och hassan sovde till 4, sen har vi mestadels bara tagit det lugnt idag. Sett film, Inception, ääälskar filmen!;$ Till middag åt vi tacopaj, och jag lyckades bita av mig tanden?!? Så nu är den vass och styckande där inne i min mun, stackars tungan min.. Sen har hässi just skjutsat anders och hans vänner till club27, då passade jag på att hänga lite med brorsan som ni ser på bilderna. Nu är det hockyn som gäller, själv är jag inte så insatt men eftersom VISSA ANDRA är väääldigt mycket insatt i hockeyn så blir det en HEL DEL hockey-tittning.
Får se vad som händer härnäst,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0