But you're still with me in my dreams



Igårnatt sovde jag och bby ingenting eftersom vi skulle vända tillbaka dygnet. När natten började blekna och morgonen grydde så åt vi frukost och kollade på en film. Sen for vi in till stan ett tag och kollade lite.
Vi köpte hem mat från Wock&roll och såg en jättebra film, vi har som bara myst på hela dagen kan man säga!

Ohh, Upptäckte idag att jag älskar vårrullar!!!!!!! Supergott, hade aldrig ätit det tidigare men fick smaka av hassan, men han älskar dom också så jag fick nöja mig med 2 st:$
MEN SATAN så ont jag har i keften! Min tand har seriöst skärt sönder min tunga och det är en plåga att äta. Kan inte njuta till fullo av maten jag intager.

Sen somnade vi visst och sovde ca 4 timmar, sen blev vi väckta av mamma för att jag skulle och jobba.
KYSS


Kommentarer
Postat av: klara

tack! <3

2011-01-08 @ 17:11:31
URL: http://http;//klarahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0