Skön kväll



jag i min singha tröja
Älskar dessa sköna kvällar i thailand, varmt med lite härliga svalkande vindar. Idag har vi ätit på en verkligt Fin resturang, väldigt lyxig! Plankstek är deras specialité
Sedan gått lite på marknaden, tagit ett kvällsdopp &nu ska vi gå och lägga oss. Klockan är över 1 på natten här! Imorgonkväll far Inger och Nicke hem, så då blir vi 2 mindre som bor här i huset. Då får jag och olivia ett eget rum att dela på. Ser jag fram emot!

Hassan: Förlåt men det vart jätte konstigt idag, vet inte hur jag tänkte med tiden...Jag tänkte 6 på kvällen i svensk tid, men jag vet att du sa att du menade i thailändsk..vet som sagt inte hur jag tänkte dära (?).. Jag som längtade och tänkte att jag skulle få prata med min älskling, hade en del att berätta faktiskt. Men vi får ta det imorn? Säger godnatt nu så sovgott, vi hörs imorgon visst?♥ älskar dig, puss!

Kommentarer
Postat av: elsa

Shieet så brun:D

2011-02-26 @ 19:13:32
URL: http://eradal.blogg.se/
Postat av: Tova

BRUN :O

2011-02-27 @ 11:02:45
URL: http://tovamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0