SHIT kolla palmerna!!!

Bjuder på lite webcam-bilder tagna nyss:





Hassan jag saknar dig! (hoppas du läser detta) Och jag vet att du inte är vaken nu eftersom att klockan är halv 7 på morgon hemma, men här är klockan halv 1 på dagen! Så vi har alltså varit vaken ett helt dygn typ....eller nått(?) Ska gå och sova en stund nu, är helt slut. Det är jobbit att resa! Senare idag ska vi till Village Market, ett stort shopping center, och på vägen hit såg jag en maaaaassssa converse i olika färger, måste dit!!! hoppas dom är billiga för då köper jag typ 10 st:$ kan köpa åt dig med om du vill? det är bara å säga till om det är något du vill ha babe;)
det är så SJUKT HÄRLIGT med den här värmen, önska du var här så jag kunde slänga dig i poolen!
ha det bra i kalla sverige, loggar in senare så ser vi om vi är inne samtidigt:D


Kommentarer
Postat av: elsa

Så himla najs!!:D

2011-02-20 @ 11:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0