no time


Säger godnatt nu. Har bara 18%ström i datorn och Anders har strömkabeln där nere, dom ser solsidan! Känner mig slut efter dagens vandring. Jag och olivia har varït på Marketvillage mestadels hela dagen (förutom morgonen då vi solade såklart) och gått omkring där. Det har blivit endel shopping kan jag ju också meddela! Vid 7 mötte vi upp resten av gängen som alla sysselsatt sig med olika saker, då bärde det av för en UTSÖKT middag. Har aldrig ätit så mycket nästan(!?) Både vårrullar och vitlöksbröd till förrätt. Fast vi fick gå en bit för att komma oss dit! Så nu ska jag sova. Klockan är mycket här,
det här inlägget är skrivet till dig hassan, eftersom jag inte pratat med dig idag alls. saknar dig så!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0