Efter en lång resa...

Efter en lång resa är vi äntligen framme! Ska jag berätta lite om resans gång?
När vi kom till Arlanda hämtade vi ut biljetterna, sedan gick vi till McDonalds och åt lunch. Sedan gick vi bort mot gaten och skulle kolla om vi fick plats med planet eller inte, &det fick vi!!
En 10 timmars lång flygresa är väl inte det roligaste man kan göra här i livet, men det serverades 2 frukostar, 1 middag, lite "mellanmål" alltså typ snacks och flygpersonalen var jätte trevliga. Älskar att resa med Thai-air ♥

Vi fick dom bästa platserna jag kunde tänka mig, I mittenraden (det finns 3 rader med "stolrader" i bredd. Lite svårt och förklara om man inte rest ett sådant stort plan själv men) Sen satt vi även längst fram, och framför oss hade vi världens största tv, så jag och syster har kollat på 2 filmer också under resan. Det var 2 Bra filmer ska jag meddela!

i kalla sverige

på Arlanda Flygplats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0