YESTERDAY



Hello! Igår hann jag inte blogga något. Men jag var iallafall med Klara! Vi var först hos mig ett tag, sen for vi till henne i ursviken och det blev även en sväng förbi hassan där han körde cross i urs så klara fotade han när han körde. Ovan ser ni 2 bilder som hon har tagit igår! Jag fick mig även en klippning, så nu är mitt hår fräscht igen! Känns så underbart att ha nytoppat hår. Jag klippte oxå Klara, och för att aldrig ha klippt förut så gick det faktiskt jättebra! Klara instruerade mig såklart hur jag skulle göra. Men blev rätt nöjd faktiskt:$

Nu har jag lektion, FN-arbete. Men det är som lite lugnt på den fronten nu. Några spelar kort, några sitter och pratar någonstans, några sitter vid datorn. Det finns även några tappra arbetare såklart! Men nu har vi lunch snart så ska börja bege mig mot matsalen. ÄR SUPGER HUNGRIG!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0