Veckan når sitt slut.

Ja, då var man på väg i säng.
Imorn är dagen då helg och lov börjar. Fan vad skönt måste jag säga! har haft sjukt mycket att stå i på skolan. Men nu är de över. FÖRALLTID! det är nämligen så att jag efter lovet åker utomlands och när jag återkommer till Sverige har jag 4 veckor kvar och dom 4 veckorna gör jag apu. Så de är ju skönt. Sen är de studentveckan och skolan avklarad för alltid! jiPPie xD

För övrigt har jag och Linnéa tagit de lugnt idag, hon sprang på stan och jag visade bilen för nån dude.
Sen kom hon hit och vi pratade ett tag och sen åt hon en väldigt sen middag på frasses. nu ska vi se film och gotta oss lite.
hade
//Hassan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0