hockey

Tina fyller år idag, så det har blivit endel tårtätandes och saftdrickande! ♥
Som alla i skellefteås union redan vet så är det hockey nu. Jag är hos hassan och han är hockeytönt (som resten av skelleftes befolkning) men JAG som dock inte är lika intresserad sitter i andra tv rummet med Tina, hassans lillasyster. Fast vi går inte miste om hur det går i hockeyn för hassan och hans familj håller oss väl uppdaterade här från andra sidan väggen. Hoppas det inte blir för många mål för då blir det så mycket skrikande:$
Är det någon mer som ser hockeyn?
oj varför frågar jag, ni är ju skelleftebor!;)


Senare ska jag hjälpa hassan med hans pluggande, sådant är jag expert på.samhälls.elev.
Sist jag hjälpte han så fick han Vg, så det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Astrid

hahah du är inte ensam om att vara ointresserad av hockey;)

2011-04-06 @ 15:38:26
URL: http://astridjinder.blogg.se/
Postat av: elsa

sv: Najs som feiin!! Seriöst vi drar!:D

2011-04-06 @ 18:55:43
URL: http://eradal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0