HEMMA


IDAG har jag varit på styrkelyft SM med pappa och kollat när dom har tävlat. Gick även en vända på stan och köpte en tröja och ett par byxer på bikbok-rean. Jag och alexander (min "bror") tog oss även en fika i cafeét på sporthallen. Sedan tog jag bussen hem vid 3 och var i skellefte nån gång efter 5. Då träffade jag på dom här pangbrudarna på bilden! Dom skulle och sola så jag följde dom dit, men var inte där så länge för det blev lite strul när jag och hassan skulle mötas. Vi hade inte så enkel kommunikation eftersom jag inte hade ström i mobilen..men som tur var fick jag låna olivias:$
NU måste jag sova. En tuff dag framför mig imorgon!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0