Watchn’ play for yaaaa!


Why does it feel like night today?
Har varit och jobbat. Träffade joakim utanför jobbet och pratade och var med han ett tag. Efter jag hade jobbat klart och skulle gå ut till min cykel så ser jag en kille cykla förbi på MIN CYKEL. WTFF tänkte jag?!?
Så jag skrek EEEEEEEEEEEY STANNA, DET DÄR ÄR MIN CYKEL!! Då stannade han och sa förlåt flera gånger & då tog jag bara cykeln, sa tack, och for där ifrån. Vilken timing att jag blev klar och kom ut just när han for förbi...där hade jag tur!
Nu måste jag ta och göra lite engelska läxa & sen sova!
godnatt people


Kommentarer
Postat av: elsa

Ojdå vilken lurefax :P Tur att du hann ut!

2010-09-09 @ 11:52:45
URL: http://eradal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0