Know What I'm Doin'


HOS ELSIDUDIIIIII befinner jag mig just i denna stund.
Vi har pluggat Qigong (kinesisk läkekonst) i flera timmar, Men nu är vi iallafall klara med det!
Vi har snackat en massa, druckit äppeljuice och ätit chokladbollar:$
För nån dag sedan såg vi filmen "Orphan" ,och den var så satans läskig! Jag kommer typ inte kunna sova för att jag kommer tro att hon står och stirrar på mig från elsas garderobs öppning.. hihi

>>IMORGON ska vi tillbringa hela dagen på Eddahallen som Funktionärer. Vi ska leda barnen i rätt riktning.
Men nu måste vi sova så vi orkar stiga upp imorgon!
Sover ju hos elsa, så det är ganska nära för oss imorgon (y)!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0