LIKE IT'S DYNAMITE





FÖRSTA DAGEN PÅ SKOLAN gick asbra! träffade Casper utanför skolan och han gick med mig till receptionen och sedan till spanska-salen. Tur de, annars hade jag nog virrat runt över hela anderstorp!
Maten, alltså paltarna, var hårda som sten:$

Efter skolan gick jag,robin,mathias &elsa hem till mig. I SPÖREGNET?!?!?! så alla blev dränkta katter:$
Men vi gick in på ck & jag o elsa drog till Ck-toan och torkade av oss det värsta (y)!

Mathias åt hos mig sedan gick vi till stan senare på kvällen för han skulle fara till träning och jag skulle på bio med elsa,venessa &olivia! Vi såg I rymden finns inga känslor. Den var rätt bra faktiskt, och Roliiig!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0