Tonights the NIGHT


Till lunch var det FRUKOSTKORV?!??! Som ingen vill äta, och filet spottar industriarna i har jag hört;$ men det kanske bara är ett rykte...men man vill ju inte chansa..
Så typ hela klassen åt någon annanstans, jag tror dom flesta for till subway.
Kvar var bara jag och Viktor, så vi bestämde oss för att fara till Dallas och äta. Det var riktigt gott!
Efter det gick vi en sväng på stan,och på The phone house för att Viktor skulle hämta ut sin nya mobil.
Sen gick vi tillbaka till Kaplan för att ha sista lektionen för dagen, samhälls.
Efter skolan for jag och såg fotboll på norvalla med mamma,anders och syster♥!
Sen gick jag och mötte kimme och hans kompisar, och så var jag med han ett tag sen tog jag bussen hem. Jag sprang till bussen och hann med den just så pass! Där hade jag tur..

Och ja. Som ni kanske redan vet så är inte jag och kimme tsm längre, vi pratade med varandra och kom överens om att det blir bättre såhär för oss båda. Ingen av oss vill ju att den andra ska må dåligt.
Nu måste jag göra mig klar för kvella,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0