ROCK YOU LIKE A RODEO




KLara och Elsa for från mig för ett tag sen. Dom sleepade over hos mig!
Vi har stigit upp, ätit frulle,myst me lillen osv
>>>nu ska jag duscha, göra mig iordning,sen till teeamis sporits och kolla på CONVERSE för det är nå erbjudande så dom är billigare..och jag funderar om jag ska köpa mig ett par. Har aldrig varit ägare till sådanaa:$

O
livia min syster ska till pappa i lule idag..

Så jag tycker lite synd om henne att hon ska sitta i en buss i 2timmar helt själv..
ELLER JAG skulle typ dö..
IKV blire att ha film myskväll me bruudddarna♥
KYSS


Kommentarer
Postat av: sandra

jaha okeej, kul=)

2010-09-19 @ 12:08:28
URL: http://chokladbananensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0