Nu är mamma på BB!

Mamma är på BB nu & vattnet har gått, så inom en snar framtid är jag Storasyster igen! Vet inte hur lång tid det kommer ta, det kan ju ta  jätte läge...men innan Imorgon är nog bebisen född.
Jag har vilat lite i soffan och sett film med syster samtidigt som vi åt middag. Vi är ju hemma själva nu eftersom Mamma&Anders är på BB.
Nu ska jag ta cykeln och fara in till stan till PP. Jobbar ikväll...
Känns jätte jobbigt eftersom jag är FÖRKYLD och SNUVIG och FEBRIG.
Har varit med joakim igår och idag, så han har varit snäll och tagit hand om mig lite.
nä nu måste jag bege mig,
puss!

Kommentarer
Postat av: sandraaa

wohoooww äntligen en liten sparvel :D:D:D

:D

2010-09-06 @ 00:55:07
URL: http://sindraa.blogg.se/
Postat av: Rebecca<3

Vad roligt! :):) Hälsa så mycket från mig och lycka till...

2010-09-07 @ 12:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0