I adore u


Idag så var spanska-lärarn borta så vi fick typ över 2timmars hål. Så då gick jag,Oscar,Marika&Celina till Dallas och åt där. Efter det gick vi på stan lite innan vi for tillbaka till skolan för att ha 1 lektion till och sedan sluta 13.40.
Cicci kom hem till oss och kollade på lillen och då pratade vi massa, sen gick vi in till stan Jag,Mamma & Cicci.
Där träffade jag joakim och hans homie som for typ direkt, så då gick jag med joakim ett tag på stan. Sen träffa vi danne och då ville dom gå till hansenz och kolla på kill-reakläder:$
Efter det for jag och joakim och åt på Dallas. IGEN.
Sen for vi hem till mig och har bara chillat och tagit det lugnt.
Nu ska jag gå ner och fika,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0