Hemma igen!





Idag när jag vaknade gick jag in mot stan och skulle möta Sandra och ge hon hennes väska. Då gick jag förbi balder där joakim hade slutat så då gick han med mig till stan. Vi mötte sandra och gav hon hennes väska, sen hämtade alle oss vid buss station. Dom skjutsade mig till BB där jag har spenderat resten av dagen. Vi fikade jätte gott fika som ni ser på bilden ovan!
Jag&Olivia gick till Picasso och köpte 2 pizzor till oss som vi tog med till BB och åt där.
Då gick vi rakt över kullen och en parkering, där vi fick syn på en jättesnygg bil:$
Nu har vi cyklat hem, eller Oliva har cyklat och jag åkte. Min väska släpades mot hjulet hela vägen så det blät BROOOMWWNNN hela vägen hem... ni kanske hörde oss?
Nu ska jag göra mig i ordning för kvällen
puss!

Kommentarer
Postat av: sandraaaaaa

SÅÅ HIMMLA SÖT! verkligen lykost dig som får ha en nyföding hemma :D

2010-09-06 @ 22:54:08
URL: http://sindraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0