YESTARday

Igår var jag i ume hela dagen, Satt hårmodell åt Cicci.
Och sen for även jag och Markus och köpte ett skötbord haha;$..
Kom hem till skellefte vid 7 tiden, men var inte hemma länge. Åt bara middag sen kom alle,william &samuel och hämtade upp mig sen har vi kört lite bil och Driiiift nalta i kurvorna(y)!
Sen for jag,william &samuel + 2till bilar me folk till vithatten och skulle kolla på dom berömda spökhusen. Men jag var inte så rädd faktiskt:$
Fast jag visste inte att någon hade DÖTT där förän william sa det och då var vi nästan framme!..
hjiiilp...men det var inte så läskit då heller.
Och jag höll på förfrysa mig, hade inte rätt kläder på mig kan jag meddela! Men de gick bra, och på hemvägen höll jag på somna flera gånger..
Kom hem vid 2-halv3 och då vare bara sängen dirr.
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0