Weeeå

Ja eftersom min jacka blev stulen så visste jag inte riktigt hur jag skulle ta mig hem utan att FRYSA IHJÄL. Jag och sandra tänkte ta bussen till stan, men missade den.
Då fråga vi en turk som körde bil om vi fick åka med till stan. Och det fick vi!
Det spelades arab musik i bilen:$
Och dom snackade INTE svenska kan jag lova.. fast jo dom kunde ju svenska oxå,

När vi blev avsläppta så var det bara att springa in på hm så jag inte skulle frysa ihjäl. Sen gick vi till ICA &Jag köpte en marabou digistive och tröst-åt lite hihi;$. Köpte även 2par örhängen och 1 tröja (y)!





bilder från dagen-

Jag och sandra å syster var o kollade på hockey. Lejon - Bure!
nu har vi just fikat och ska nu snacka lite girltalk sen ska vi sova. Sandra sover här!
kyss

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

UUUYYHHGDSHAOGTA BORT LINNEA

2010-10-22 @ 10:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0