dance like it's your last dance

¡Hola amigos!
Kan börja med att berätta att vi hade 2 prov idag-.- Men de gick faktiskt bra för mig (y)!
Efter skolan så gick jag på stan ett tag med Elsa, köpte ett par jeans tights och ett par fjäder-örhängen.
Sedan mötte jag upp Cicci och tillsammans gick vi till sörböle där en av hennes kompisar bor och övade frisyrer. Den här gången så Volym-mastrade vi hela mitt hår, så har hur mycket volym som helst i håret. Ser typ ut som ett troll;$


emma♥
När vi var färdiga så åt vi en god middag och sedan började jag bege mig hemmåt. Väl hemma så möttes jag av Jocke och har varit med han ikväll.

Imorgon ska jag upp EARLY så nu måste jag sova!
kyss

Kommentarer
Postat av: emmaL

Linnea♥

2010-10-16 @ 15:32:03
URL: http://emmaluundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0