I GOT IT FROM MA MAMA



Fick lite nytt smink av snälla mamma min. Behövdes!
Efter skolan tågluffade jag och klara oss hem till mig. Vi har ätit grillat,kollat lite på tv, pratat, varit med lillebror osv.
Just nu sitter jag vid en bärbar dator från anders jobb, jag ska testa den och se om det är bra och om jag skulle kunna tänka mig ha den, för isåfall blir det kanske att man köper en sån.
Min bärbara dator börjar vara så dålig..
SEN HAR MIN EXTÄRNA hårddisk lagt av, så alla bilder och saker jag hade på datorn försvann ju. POFF. men det kanske går rädda något, ska gå med den till ett PRO.
eller är de nått computaah prooe som läser detta? Isf ring mig och boka en tid att komma hit och hjälpa mig!

ITS just that. Your never know.

kyssaer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0