HEY SISTA, GO SISTA


Befinner mig i ursviken hos Farbror Johnny, farmor och alla små kusiner. Jag ska sova här inatt!
Farmor hämtade mig och sedan for vi och handlade på Konsum. (Vi körde även i fel fil, alltså mot trafiken) men som tur var så var de rött för dom som körde i den filen. Så vi dog inte (y)!
Känner en viss oro över datakunskapen som jag egentligen borde göra nu, så jag inte hamnar efter. men hur ska man kunna plugga det hemma (?) det går ju typ inte..
SÅNU lämnar vi alla bekymmer bakom oss,
lutar oss tillbaka i soffan med en chokladglasyrad choklad muffins direkt från konsums ugnar med en topping av kola♥

NYjackan på bilden btw^! me love!!!!!!!!

nu pratar jag med pappa i telefonen, sen ska jag call my clients
puss!



Kommentarer
Postat av: terese

fin bild:)

2010-10-12 @ 21:36:23
URL: http://tessanb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0