I'ts like a story of love

Då har man ny dator! Så trevligt kan man tycka.

Denna dag känns otroligt softig. Hade en väldigt lång rast, god mat, invigde nya jackan, slutade tidigare, fick åka med mikkan och pontus till stan, när jag kom hem hade mamma just bakat en choklad-kaka av något gott slag, varm o god just i tid till att jag steg innanför dörren:$ , NYA DATORN hade kommit hem, olivia är snäll och trevlig, musik spelas, jag har just hoppat i mjukis-kläder, inga läxor som ska göras, inget jobb som ska utföras, har så himla fina vänner, fin syster, fina bröder, pratat i telefonen ett bra tag med både pappa o farmor♥, smidit lite planer, satt upp håret i en tjoffs, och nu ska jag bara fortsätta att softa vidare, inget kan förstöra mitt chill-mode humör just nu. ah härligt.

We'd go down to the river
And into the river we'd dive
Oh down to the river we'd ride

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0