japp då var man rik

Eller så trodde jag lite för mycket där och så var det Klaras pengar som hon fick på sin födelsedag. Har aldrig hållt i så mycket pengar på en och samma gång tidigare:$
Nu är jag iallafall hos klara den underbara med hon och Elsa, sandra skulle också komma men det blev trafikstockning.Eller så hade hennes föräldrar druckit ett glas vin så dom kunde inte skjutsa na.
Jag och klara ska snart äta middag för vi har inte ätit än. Sen ska vi se film och äta massa godsaker. Myskväll står på schemat!
kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon satt och band julkransar till 1 på natten sen baka hon muffins

2010-11-29 @ 08:16:43
Postat av: Anonym

sandra satt och band kransar till 1 på natten sen baka hon muffins så därför kom hon inte

2010-11-29 @ 08:19:13
Postat av: Linnéa

Om så var fallet så kunde hon väl ha sagt det istället för att säga något som inte ens var sant? jag mena.. hur ska jag kunna veta att hon säger osanning?

2010-11-29 @ 09:10:39
URL: http://linneamoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0