don't speak no doubt

På buss-resan på vägen hem var jag jättearg på en tjej som satt och pratade i telefon JÄTTE HÖGT. Hon pratade nånting om vad man kan ge i julklapp, hon ba JAG GER DIG EN TAMPONG hihihihi eller en använd dildo hihihii.. sen ba nä skoja, jag ger dig en binda!!!!
ja jättekul att lyssna på?

Så efter ett tag började jag prata med olle och pappa jättehögt precis som hon, sen börja jag härma hon lite och prata om samma saker som hon typ "ja jag ger dig en använd tandborste i julklapp olivia" och då slutade hon faktiskt prata någonstans efter pite.
ÄNTLIGEN lugn o ro. mina öron blödde ju nästan...

nu ska jag sova,tjingeling

Kommentarer
Postat av: elsa

HAHAHA

2010-11-15 @ 10:23:20
URL: http://eradal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0