DÅ TAGGA VI BRUDAR

Ikväll har jag varit och jobbat. Sen mötte jag upp mamma vid hemmakväll där vi köpte godis och hyrde 3 filmer. Den vi just börjat se nu heter Valentine's day, Olivia och Frida sa att den var jättebra (vi träffade dom på vägen). Så vi får väl se om den är lika bra som dom säger! Men det tror jag det är, har velat se den jättelänge och den verkar asbra.

mobilcam. hah, har ju sålt min "kameramobil" med 12,1megapixel, så nu har jag iiiiinte lika bra mobil kamera kan jag lova. Men ska köpa en ny mobil snart!
Jag och mamma har bakat chokladbollar:$ och nu ska vi fortsätta se filmen å mysa på, lillebror är också med, ha en bra kväll så TAGGAR VI IMORGON BRUDAR!!!!!!!!!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0