World' Class

Hejsan!

Har inte bloggat nu på ett tag... Men har inte kunnat, har varit hos min farmor&farfar ute i boschen. Älskling följde  med dit, så vi har varit där från i onsdags tills idag. Vi har sovit borta i stugan som är ÄNNU lite längre in i boschen. Så vi eldade där för att hålla lite värme och sedan sovde vi där och hade jätte mysit. men 2 av nätterna sovde vi i Friggan, alltså en stuga som är just utanför huset.
Kan inte visa några bilder nu för att älsk har min mobil och jag har hans, så han har mitt minneskort med alla bilder(a)!
Men kan lägga ut det sen i veckan ska ni få se.

En sak som var lite synd var att FÖRSTA DAGEN så gick Crossen sönder när vi var ute och körde. Så då blev det inge mer cross körning...
men däremot så har vi kört fyrhjuling!
Men älskling drifta ju hela tiden och jag tycker inte om det, det är läskit. Så det var lite läskit att åka med han:$ Sedan efter ett tag lovade han att han inte skulle göra det något mer men inte kunde han hålla sig ifrån det inte, sötnos.

>
Nu ska jag äta sedan fara å jobba en stund.
Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

ÄNTLIGEN TILLBAKS!:D

2010-05-17 @ 00:00:00
URL: http://sindraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0