sovaaa

For med Elsa till skolan idag eftersom jag sovde hos älskling på alhem där även Elsa bor!:)
Idag har jag frysit & frysit så när jag kom hem la jag mig i sängen under täcket på jakt efter värme.. Då somnade jag och vaknade sedan klockan halv 10. Så jag sov "middag" eller vad man ska kalla det för första gången:]
Nu har jag just duschat här nere i källaren med samara, så mitt hår är blött så kan inte sova direkt nu får då blir det fan får-ull imorgon när jag vaknar. Believe me I´ve tryed;)!
Så nu ska jag sysselsätta mig med något i väntan på att det ska torka lite,
för jag gillar inte hårtorkar...
Några bilder från idag (eller nu blir det rättare sagt igår) tagna med nymobilen^ ;)

Kommentarer
Postat av: Claudia

hej, hade du sökt samhälls ? :)

2010-05-06 @ 20:43:26
URL: http://claudial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0