Repetition

Nu har vi repat musikalen typ heela dagen idag. men det är kul!
Men jag kan inte alla danser än och premiären är på onsdag!!!!!!!!!!!!!!
Får hoppas att jag hinner lära mig dom så jag blir säker, annars får jag väl köra på så gott jag kan :$


jag har typ inga bilder på den här datorn.. och jag har tappat bort usb-horan till min mobil så jag kan inte visa mobilbilder längre:O!??!?! jag som skulle visa alla fina bilder från lyxele osv...=(
   
>Efter skolan ska jag till älskling och vara med han. Ta hand om han, och pussa lite på han för att han är sjuuuk!:(
Och btw, han kanske har en usb-hora så då kankse jag kan lägga in en bild eller 2. Det återstår att se

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0