I'm gonna love you more than anyone



Igår var det grillfest hemma hos oss (mamma fyllde 40). Det var jag,emma,sandra,kimme,jocke,poppe & såklart
mammas alla friends. Vi käkade grillat, och jätte god efterrätt :] Klara kom också och va med oss efter middagen!
Efter det tog vi mopparna och drog till Poppe, där vi bara chillade och såg tv/film. När det började bli sent och jag och kimme var jätte trötta så for vi hem till mig och sovde. Vi vaknade på morgonen av att sandra och Klara kom in i vårat rum och ba : Vaaaaaknaaaaaaaaaa! vaaknaaa! så då vare bara att stiga upp(a)..

Klara färgade håret på kimme och stylade hans hår, DET VART JÄTTE SNYGGT!:$
Jag har ingen bild på det nu, men klara tog några. Som hon kanske lägger ut på sin blogg sen hoppas jag!


Efter att Klara och Sandra farit gjorde jag och kimme varma mackor och såg film tills han skulle fara. Sen for jag och mamma till hemmakväll och köpte godis sen körde hon mig till pappa och nu är jag här!
Senare ikväll ska jag nog till venessa och olivias "kalas" eller vad man säger:$
vi får se hur det blir...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0