i love cars

Igår va jag med klara, vi for till hemmakväll och hyrde film och köpte gottigott. Sen såg vi filmen hos mig och bara myste. Sen när filmen va slut så typ somna klara.... så vi gick och la oss ganska tidigt...!
Klara den jiveln väckte mig i morse typ halv 9... så de var bara att pallra sig upp. När vi hade fika osv så tog vi den röda vackra cykeln och trampade till stan. När vi kom dit så var de bil utställning på torget, blev in love i särskillt en bil. Corvetten som jag står breve på bilden, ska köpa en sån när jag blir stor. Sen har vi bara suttit på torget och steeekt i de underbara vädret. Nu ska vi dra till e4an för klara ska fixa moas hår.
HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0