Dagens day

Försovde mig i morse så jag kom lite för sent till skolan. Sedan har vi arbetat med musikalen hela dagen. Jag känner mig asfet för att jag har ätit så mycket idag... Typ massa till frukost sen både innan och efter idrotten åt jag en baugette-sak som jag tog med hemifrån och drack en juice, efter det så var det lunch och då åt jag mycket av taco-grattängen och drack massa mjölk (älska skolans iskalla mjölk:o) åt 2mackor till de Å NU ska jag fan hem å fetta ännu mer med middagen, en redig jävla middag:]

Nu> Stan med Sandra en tväris, sedan ska vi hem till mig och fixa lite grejs och äta (somsagt) sedan ska vi nog sola. Ikväll måste jag packa & fixa lite andra grejs.
men skriver senare, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0