Mankini

Hallå där kött och blåbär yoyoyo... Nu är det så att jag vill göra nått att äta men jag orkar inte flytta på mig för jag är som en liten kroppkaka ! ;D
Asså jag vet inte om jag ska skriva typ vad jag har gjort osv idag :O det känner inte coolt.. men jag tror ändå linnea tycker det är lite små roligt för henne att veta att jag är också inne och skriver inlägg ;)
Men iaf så har jag fått en ny moped, eller fått ?! jag vet inte... Pappa har typ köpt den eller snott den.. haha skämta.. men han har vunnit den och sen så vill han typ sälja den men då tjata jag på han att jag ska köra den för min moppe är ju ett offer... Den skar före vintern och då sket jag i herket och gjorde ingenting, väntade över vintern och beställde ny kolv och när jag fick hem kolven så bytte jag den och sen så kanske jag hinner köra 40min och då far ju vevlagret -.-' ahapp.. klyva motorn är jag jätte pepp på, och sen så vart jag av med mitt bankkort på maxi i fredags för den bankautomaten hatar mig, att ta ut 100kr är för mycket begärt av fanskapet så då ska han käka mitt kort, andra gången som den gör det.. Känner att jag har fan alltid otur.. Men nu iaf så lägger jag ut nån bild på min Drac som jag saknar fast ändå inte...
Nu ger jag mig med detta skrivande.. har ändå inget vettigt att säga förutom att jag är så förbinnat sugen på chips... aja PussHÅÅÅJ /kimme

Här är mitt älskade herk^

Här är jag och en kompis när vi bada :$ hihi lauring

Kommentarer
Postat av: Jocke

Kimme din smygbög :$

2010-06-20 @ 16:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0