Linnea fyller 16år idag

Nu är det så att min lilla söta rara pudding fyller 16år idag ;) och det gillas typ int :( Snart så kommer hon bli gammal och skrappli.. :( menmen, jag får hoppas att hon iaf håller ung ett tag till iaf ! ;D Linnea som sagt är ju inte hos mig just nu... :( det suger.. Önska hon vad här så hon kunde göra mat åt mig, Iaf så kunde hon bädda min säng.. för typ lakanet ligger halverst på golvet och det är godis och chips i sängen och hennes godis som hon har haft hos mig i 3veckor.. har inte vågat äta upp godiset för att varje gång jag äter ur hennes godis så får jag ont i magen och sen så blir jag munter för hon bara väljer godisar som man får lida av.. huvva.. men iaf så fick jag välja eget godis igår på karamell tåget och linneas mamma betalade ! :D tackar jätte mycket för det !:D men nu iaf så är det en helveenes massa mygg i mitt rum och det lukta även tjej parfym.. tror parfymen har sugit sig in i tapeterna så kanske därför myggen drar sig till mitt rum !? he lukta frunntimmer.. men nu äre så att jag har sovmorgon till 10.20 för lärarna har inte tid med oss imorn haha :D gud vad jag skriver ?.. detta är helt otroligt !! men nu så tro jag att ingen orkar läsa detta så nu ger jag upp haha :D slänger upp en bild på ????... jag får se vad jag hittar för bild att lägga ut haha.. ! :D HÅÅÅÅJ / kimme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0