14 JUNI

Vaknade jag upp av att pappa sjöng "jaa må hon levaaaa" och slängde upp ballonger i min säng sen fick jag lite presenter. Sen gjorde han frukost åt mig.
Sedan for jag till Elsa på alhem där vi spenderade dagen med hela klassen. Vi såg en film som jag jättebra, Nyckeln till friheten. Kimme säger att den inte är straight, men han vet inte vad han snackar om för att han har inte ens sett filmen...

dom överraskade mig med glass me spraklande tomtebloss i^

Dom ville inte vara med på bild.......

Sedan sjöng vi våran skolavslutnings låt hela klassen. Det var jättemysigt. Allt som saknades var en lägereld:$

När jag slutade vid halv 2 så kom älskling till elsa och mötte mig och så gick vi in till stan Jag,Emma och joakim.
Sedan fikade jag och joakim på Waynes^

På kvällen åt vi kinamat på Tatoung (stavning). Det var jätte gott och vi hade jättemysigt!!!!

Nu ska jag dra
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0