Idag

Så vaknade jag upp med Joakim vid min sida. Det var jätte fint väder då, solen stekte osv. Men senare när vi skulle fara så var det jätte blåsigt och kallt...
Mamma hämtade oss och vi for till Jörn där vi fikade och firade Cicci och Sebbe som tagit studenten.
Typ hela min släkt (på mammas sida dårå) var där.

Cicci & Sebbe^

Cicci & Jag^

hihi jag på deras fyrhjuling:]^

Nu är vi hemma hos Joakim. Jag har just tvättat bort sminket och han är och köper pizza till oss på moröbacke-pizzerian :$ Det ska bli gott som fan, är jätte hungri ! Vi har inte ätit middag än och klockan är typ 9 snart..

Nu kom han just hem så nu ska vi äta, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt din sjal?=)=)=)

2010-06-15 @ 18:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0