She said


S
andra kom till mig ända från bure och ville träffa mig. Jag blev happyface när jag träffade hon,
för vi har inte träffat varandra på jättelänge! :') hon ringde ba och fråga om hon fick komma &jagba självklart! och då kom hon inrusandes på bara några sekunder..för hon var tydligen redan här ute!:$
Sekunden efter de kom Mikkan till mig, hon har NY MOPPE som hon skulle visa mig! DEN VA NAJJS;$

NU SKA JAG BERÄTTA EN HEMSK SAK:(.
Mikkan skulle sedan fara hem för hon skulle hem och sova efter en lång arbetsdag..
OCH bara en kort stund senare kör jag och sandra iväg mot sunnanå för att träffa Kim,Fredde och Casper. Då ser vi mikkan på Lejonströmsbron, OCH HON HAR RAMLAT MED MOPPEN! Hon hade kört in i stängslet eller hur det var=(!
Flera kåpor på NYmoppen gick sönder, hon hade tappat bort en sko, + en blånagel..
men inga större skador skedda, hoppas allt gick bra endå!
Kim, Casper & Fredde kom till Lejonströmsbron och mötte oss. Senare kom Mikkans mormor&morfar och mikkan gick med dom hem.

Efter den tragiska händelsen for Jag,sandra,kim,casper&fredde hem till mig och chillade ett tag.
nu har dom farit,
Jag & Sandra ska gå och äta mat nu, våran specialite;$
sen blir de nog mycket snack då vi inte träffat varandra på 100år;$!
SEN SOVAAA<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0