Don't worry about a thing, 'Cause every little thing gonna be all right

Igårkväll var jag med Kim, Matte och Mikkan. Först var vi hos mig och gjorde inte så mycket, sen for vi ut till en grillstuga vid älven.
Vi hade ingen ved men vi tog kvistar och pinnar och gjorde upp en eld,
det var härligt,att sitta där vid lägerELDEN och prata;$
Senare var Mikkan tvungen att fara, men inte så långt efter hon hade farit så kom Kimme♥, danne, jocke & alle dit.
Sen for jag,älsk &matte hem till mig för att jag och kimme var hungriga så vi skulle äta;$
efter det for vi hem till alle där jag&kimme sovde öveerr!
nu ska jag snart gå och sova för jag jobbar imorgon....
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0