´Shake me till u wake me

På jobbet idag Skrattade vi och hade det himla kul!
Var sjukt trött eftersom jag inte sovit så mycket, så min humor var ju som den var:$ skrattade typ åt allt....
Har aldrig skrattat så mycket tror jag :O?
DIREKT jag slutat hade jag tänkt gå raka vägen till sängen och sova! men så blev det inte..
men var hemma och tog de lugnt, åt jättegod mat till middag som min mamma gjort. min GRAVIDA mamma:$

Sen ville Syster ha skjuts till sin kompis............................
Efter ett låååångt tjatande så gick jag med på det och skjutsade hon, som den snälla storasystern jag är!
Önska att jag hade någon som kunde krypa ner i sängen med mig men älskling är i piteå... så får sova all alone:(:( heemskt
...nu kommer jag säkert drömma om Freddy Krugaaah...vi ses i drömmarna!;)
puss


Kommentarer
Postat av: Claudia

Ska du få ett syskon ?? =)

2010-07-31 @ 11:50:07
URL: http://claudial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0