A GLIMT OF GOLD

GUD VAD SKÖNT att få sova ut (min lediga dag idag)!<3

Mamma har gjort pizza där nere i köket. Fast var inte så hungrig,
för jag& Emma var nyss en tvärtis på FRÄSSEn och åt lite pömmees! efter att vi hade gått en stund på stan &även hunnit solat. (Eller emma solade och jag följde med och var social medans hon solade)!
Men de blev lite brottom till bussn för Ejmi så hann inte riktigt äta upp allt;$

>IGÅR
var jag&Emma på bio och såg TERROR ON ELMSTREET! SCARY! Innan bion hade börjat så spillde jag ut hela min dricka så de for på emma, då ställde hon sig upp och skrek HORJÄVEL. Då började killen som var närmast oss att skratta:$
Men filmen var asbra, men nog blev man lite rädd att sova nog!

Efter bion for vi till Olearys och åt en jättegod glass!
sen träffade vi Poppen&jonte utanför, så då gick vi med dom till Alle där det var lan och var där ett tag,
sen for jag å ejmi hem till mig och sovde. Älskling följde också med hem till mig,
och var med oss ett tag sen for han tillbaka till lanet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0