tatoo your name across my heart


bad uppdatering iknowiknow, baaad linnea(a) just nu gör jag inte speciellt mytche bara ligger i soffan å ser tv typ, just nu äre star wars på tv och william kollar på det så vi kan inte se film nu men såfort de slutat så ska vi se THE GRUDGE för dom hyrde 3st the grudge filmer och 2andra. imorgon ska vi lämna tillbax dom så vi måst se dom ikv, sen ska  vi hyra nya sen MOHAHAHAAH. nu orkar jag inte skriva mer för jag håller på brinna upp, KAN DOM SÄNKA VÄRMEN PÅ DET HÄR STÄLLET!?!?!? jag har serri måsta stått på balkongen stupikvarten för att inte avlida,. fattar inte hur dom andra kan va så chillia här inne :] men herrå!
kyss/LInnéa


Kommentarer
Postat av: stenberg

Jag tror det är du som är lite för övertaggad^^

2010-01-05 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0