AHAHAHAAH

Det finns inga bilder eller nått på den här datorn så lägger in ett youtube klipp iställe=D
minns när den här apotekets reklamen var, jag tyckte den var jätte ful:O ofta dom tror man vill köpa nått där om dom har typ samaraa stående där på reklamen AHAHAHaHAHAHAHAHAHAHAhahahAHAHAaaa
sen för dom som inte vet så bor samara i våran bastu här, så jag är typ rädd att hon ska komma och halshugga mig nu när jag la in den där^
>men nu ska jag fortsätta plugga engelska och religion.
Kom ihåg religion till imorn alla som läser detta! alla frejaner i 9an iaf!
kyss/Linnéa

Kommentarer
Postat av: claudia

samara bor hos mig också, ser henne varje kväll då ingen annan är hemma.......

2010-02-01 @ 22:41:12
URL: http://claudial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0