stockholm dag 1

Söndag
Dagen började med att jag och sandra vaknade upp brevid varandra, fikade en macka, sminkade oss & fixade håret. Sen var det ganska brottom iväg till flygplatsen, men som tur var fick vi platser.
Vi landade på Arlanda vid 1 någon gång. Där möttes vi av sandras moster Eva :)!
Vi tog bussen från Arlanda till Märsta, där bytte vi buss till tunnelbana mot Solna. Vi lämnade våra väskor hos Eva&Daniel, där vi åt jättegod mat! Kyckling,pasta &lite rökt renhjärta ,SMARRIT var det !!!! :* sedan småsprang vi till Solna Centrum och kollade i lite affärer. Det var en affär som hette "Salt" där jag fann en jättesnygg sommar-mocka-jacka :]! den kostade 3.999:- (var dock lite rea på den) så den var inte riktigt så dyr.
Nu sitter vi här och har det bara mysigt. Har just druckit jättegott te, och vi lever livet!!
Kanske ska vi fortsätta kvällen med en liten film framför tv:n &bara ta det lugnt!

Sen tänkte jag påminna alla om att det är Alla ♥-ans dag om EXAKT en vecka!
Jag och Sandra var på guldfynd och såg mycket fint där som skulle vara fina presenter till någon ni håller kär!
jag och sandra vart då kär i alla söta små hjärt-smycken vi såg :]


Nu ska vi gå! ha det bra, skriver kanske imorgonkväll om morgondagens händelser=)!
puss/Linnea&Sandra


Kommentarer
Postat av: HEMLIS

sweet !!!

2010-02-10 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0