Hello sunshines!

Känner mig så otroligt glad just nu!
Som att livet bara rullar på med nya möjligheter och ting hela tiden, och den där guldkanten som sätter färg på vardagen finns där varenda dag! Just nu lyssnar jag på den här låten
--->
Och eftersom mina föräldrar är på väg till Thailand as we speak så kommer Cecilia hålla koll på mig och syster. Det känns roligt, att komma hem till henne varje dag, och ser till att vi har det bra. Hon är en av världens finaste, snällaste människor kan jag meddela er alla!
Snart ska vi fixa lite mat att äta och även fixa till lite här hemma, städa lite osv. men det känns inte alls jobbigt för jag är på så bra humör nu. Jag är så glad att jag har det så bra här i livet, att jag får vara omgiven av så fina människor varje dag, att jag har så fin familj, fina vänner, och världens finaste pojkvänn.
men nu ska jag sluta snacka och gå och göra lite nytta.
känner mig lite "vuxnare" nu när inte mamma&anders är hemma, får ta lite mer ansvar.
Hoppas ni får en underbar&mysig Fredagskväll, för det ska jag ha!
kyss/Linnéa

(skrev detta tidigare idag men glömde publisera det:] haha smart)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

<3<3<3 :'''''')

2010-02-19 @ 15:30:23
URL: http://linneamoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0